Cofondatorul Neuralink spune că putem construi Jurassic Park, recrea dinozauri şi specii noi

Publicat 2021-04-07 14:28:47

Max Hodak, cofondator al Neuralink alături de Elon Musk, care s-a remarcat recent spunând că ar adera la o religie care permite consumul de droguri şi că interfaţa creier-computer a companiei sale va revoluţiona jocurile, revine cu o afirmaţie controversată, că am putea să construim un Jurassic Park.

„Probabil am putea construi Jurassic Park dacă am vrea”, a scris Hodak pe Twitter. „Nu ar fi dinozauri autentici genetic. Poate după 15 ani de reproducere combinată cu inginerie putem obţine specii noi, super exotice.”

we could probably build jurassic park if we wanted to. wouldn’t be genetically authentic dinosaurs but 🤷‍♂️. maybe 15 years of breeding + engineering to get super exotic novel species — Max Hodak (@max_hodak) April 4, 2021

„Jurassic Park” şi „Jurassic World” alcătuiesc o franciză de cinci filme - cu un al şaselea în lucru - toate bazate pe romanul de succes al lui Michael Crichton despre cât de rea a fost ideea de a deschide un loc precum Jurassic Park. Privind pogresele recente în materie de cercetare genetică ideea de a cree fiinţe complet noi pare atrăgătoare, deşi există o mare diferenţă între ceea ce este posibil, ceea ce este fezabil şi o idee bună.

Dar nu e vorba doar de distracţie şi jocuri atunci când te joci de-a Dumnezeu şi creezi noi dinozauri. Hodak a adăugat mai târziu că reapariţia ar putea fi un instrument valoros pentru creşterea biodiversităţii, poate pentru că ne aflăm în mijlocul unei ere de extincţie în masă.

„Biodiversitatea este cu siguranţă valoroasă; conservarea este importantă şi are sens ”, a scris pe Twitter Hodak câteva minute mai târziu. „Dar de ce ne să neoprim aici? De ce nu încercăm să generăm diversitate nouă? "

De ani de zile, conservatoriştii şi-au exprimat îngrijorarea cu privire la reînvierea speciilor dispărute, în parte deoarece ecosistemele în care au trăit aceste specii, dintr-un motiv sau altul, au continuat fără ele. În acest scop, reînvierea speciilor - şi în special crearea unor forme noi de biodiversitate - ar fi nefuncţională ca şi introducerea unei noi specii invazive într-un ecosistem care nu mai este echipat să o susţină.

Sursa
Rețele Sociale
O versiune de Instagram pentru copiii sub 13 ani este ...

Instagram, platformă socială deţinută de Facebook, ...

Rețele Sociale
Fetiţă de 12 ani, găsită spânzurată în baie. Cop...

Poliţia italiană a deschis o anchetă pentru investig...

Rețele Sociale
Facebook lansează versiunea Instagram Lite în peste 1...

Facebook a lansat miercuri versiunea „lite'' a servi...

Rețele Sociale
Prima postare publicată pe Twitter, scoasă la licita...

Prima postare publicată pe Twitter este scoasă la lic...

Rețele Sociale

Facebook a revenit asupra deciziei de a bloca ştirile în Australia. ...

Facebook a anunţat luni noapte că, în urma unor discuţii cu guvernul australian, a decis restabi...

Şefii Amazon, Apple, Facebook şi Alphabet, invitaţi pentru audieri la Bruxelles...
Parlamentarii europeni i-au invitat pe directorii generali ai Amazon, Apple, Facebook şi Alphabet la o audier...
Ce e Signal şi de ce ai folosi aplicaţia...
Signal este o aplicaţie securizată de mesagerie criptată, o alternativă la WhatsApp, Facebook Messenger, S...
© Copyright 2021 i-Stiri.ro - Stiri din ziare, reviste, ultimele stiri.
Continutul si imaginile stirilor sunt © Copyright-ul site-urilor de la care au fost preluate. i-Stiri.ro nu este raspunzator pentru continutul lor.